Donnerstag, 23. September 2010

Weihnachts Karten




Im Schweizer Schnipsel Forum mache ich bei einem Weihnachtskarten-Tausch mit. Meine Karten sind alle schon fertig und werden hier natürlich noch nicht gezeigt. Wäre ja sonst keine Überraschung mehr. Zeigen kann ich aber trotzdem ein paar Weihnachtskarten. Inspiriert wurde ich vom Kars Bestell Magazin. von einem Blog und die Karte mit dem Tannenbaum und dem Schneestern ist einfach so entstanden.



















Kommentare:

  1. Hallo Düsi, i hami gfreut über Din Kommentar uf minere Siite, danke:)

    Dini Wiehnachtscharte sind alli zäme uh schön worde!! Ich chan gärnöd säge weli das i am schönschte find - alli sind super cho!

    Liebi Grüessli
    Bea

    AntwortenLöschen
  2. Und i han scho Angscht gha, Du zeigisch Dini Forums-Chartene scho *grins*!!!

    Also Dini Wiahnachtscharte-Uswahl gfallt miar megaguat!!!!

    Grüessli

    AntwortenLöschen
  3. Ganz schöni Wiehnachtscharte hesch gemacht.

    En liebe Gruess
    Christina

    AntwortenLöschen