Donnerstag, 5. Februar 2015

Mundart


S Nüe Mundart Wort für schwiizer Mundart Blog isch i mim Dialäkt

Schliifschüendle

Ab em nüe Jour mach ich mal mit  bim Mundart Blog und finds no spannend was alles use chunt debi.

Mini Bilder sind vom Siehlsee und us mim Archiv. Das Jahr hend mir no nüd so vill Iis gha das mer hettet uf em Natur Iis chönne go schliifschüendlä.


das isch es Schatte Bild mit mine 2 Töchtere zämä.


Ich liebe die Farbe wo Natur üs git.
Das isch en Schiffs Boje wo im Iis i gfohre isch


mich nimmts wunder wie ihr am schliifschüendlä säged.
hinderlönd mir doch en Kommentar oder b'sueched de Mundart Blog.

Lönd üch guet gou.

Andrea





1 Kommentar:

  1. Uh schöni Belder hesch du e dim Archiv gfonde :)
    I säge vorwiegend schlöfle :) au wenn e mim Wohnort chum öper weiss was das bedüütet ;-)

    AntwortenLöschen